El Club de Pàdel Damm estrena imatge
Esport 02 de setembre de 2019

La Fundació Damm va crear l'any 2012 el CP Damm amb la intenció de seguir el camí començat el 1954 pel Club de Futbol Damm. Després de l’assentament del projecte i ja amb molts èxits obtinguts, s’ha considerat que era el moment oportú per actualitzar la imatge del Club, emfatitzant la modernitat del seu logotip. D’aquesta manera, es va posar en mans d’uns professionals l’adaptació als nous temps i el resultat ha estat molt satisfactori. El nou escut del CP Damm fa un pas més en la seva evolució sense perdre l’essència i els trets identitaris des de la seva creació.

L’esport del pàdel va totalment de la mà amb Damm, i el pàdel formatiu no podia ser una excepció. La Fundació està convençuda que treballant amb l’esport de base s’aconsegueix una societat millor i, per aquest motiu, seguirà dedicant recursos a la formació de joves esportistes.

Actualment, al World Padel Tour competeixen diferents jugadors i jugadores que s’han for-mat al CP Damm: Ale Galán (núm. 6 del rànquing WPT), Coki Nieto (29), Marta Talaván (39) i Javi G. Barahona (42).

El canvi d’imatge es fa coincidir amb la celebració del Campionat d'Espanya de Menors que se celebrarà a Màlaga del 2 al 8 de setembre.

cp