El Club de Pàdel Damm celebra el seu desè aniversari i entrega les beques als seus jugadors i jugadores
Esport 09 de febrer de 2022

El Club de Pàdel Damm, entitat formativa impulsada per la Fundació Damm, va celebrar ahir l’entrega anual de beques als seus 28 jugadors i jugadores per a la temporada 2022. L’organització esportiva va aprofitar també la cita per commemorar el seu desè aniversari amb una celebració especial que va reunir a esportistes i membres de l’equip tècnic del Club −actuals i antics−, així com a representants de la Fundació Damm i de l’esport espanyol.

Entre els assistents hi havia el vicepresident de la Fundació Damm i president del Club de Pàdel Damm, Ramon Agenjo; el director esportiu del Club, Manu Pascual; el president de la Federació Espanyola de Pàdel, Ramón Morcillo, i el president de la Federació Madrilenya de Pàdel, José Luis Amoroto, entre d’altres.

Les beques concedides pel Club cobreixen el 100% de les despeses esportives i permeten que els jugadors i les jugadores gaudeixin d’entrenament físic i tècnic 4 dies a la setmana, a més de la seva participació en competicions arreu del territori. Tanmateix, els membres del Club formen part d’un projecte en el qual, a més de potenciar el desenvolupament de les capacitats esportives dels més joves, es prioritza la seva educació en valors. “L’esforç, el treball en equip, el talent, l’esportivitat, però per davant de tot, l’educació, són els pilars sobre els quals treballem i les qualitats que transmetem als nostres jugadors i jugadores en tot moment. Els èxits que hem aconseguit durant aquests deu anys ens animen a seguir fent créixer aquest projecte, promovent un impacte positiu a la nostra societat a través de la formació en valors”, va manifestar Ramon Agenjo, vicepresident de la Fundació Damm y president del Club de Pàdel Damm.

Durant els últims deu anys, el Club de Pàdel Damm ha format a prop d’un centenar d’esportistes −alguns dels quals han arribat al capdamunt del pàdel internacional−, mantenint en tot oment la filosofia amb la qual va néixer al 2021: formar als més joves íntegrament a través de l’esport i dels seus valors. La seva aposta per prioritzar la formació dels seus jugadors i jugadores per contribuir en el seu desenvolupament integral ha portat al Club de Pàdel Damm a convertir-se en un referent del pàdel formatiu espanyol y una de les canteres més importants d’Espanya.

“És un honor formar part del projecte formatiu del Club de Pàdel Damm, en el qual els estudis i el creixement personal i esportiu prevalen per sobre dels resultats que s’obtenen a pista. Per nosaltres és molt important que la seva formació guiï el nostre dia a dia, ajudant als més joves a complir els seus somnis”, apuntava el director esportiu del Club de Pàdel Damm, Manu Pascual.

Una iniciativa de la Fundació Damm

El Club de Pàdel Damm és un projecte que va néixer al 2012 impulsat per la Fundació Damm −entitat que vertebra i difon les activitats de mecenatge i filantropia de Damm− i per Jorge Martinez, qui en va ser el seu director esportiu entre 2012 i 2018, i actual entrenador professional de pàdel.

Des de fa 21 anys, la Fundació treballa intensament per ajudar al creixement del teixit cultural, esportiu i social del nostre país, recolzant i promovent iniciatives orientades a la formació i al desenvolupament integral de les persones.

Consolidada com una de les fundacions més rellevants a nivell nacional en activitats de mecenatge, l’entitat és especialment reconeguda per la seva aposta per l’esport com a eina de formació per als més joves. Els èxits aconseguits pel Club de Pàdel Damm i el Club de Futbol Damm avalen la tasca duta a terme des de la Fundació Damm i reforcen l’estratègia marcada en l’àmbit esportiu, que es basa en la formació esportiva i humana al marge dels resultats esportius, tot fomentant l’esportivitat, l’educació i els valors inherents a la pràctica de l’esport.

Ramon Agenjo, president del Club de Pàdel Damm