El Club de Pàdel Damm, campió d’Espanya per Equips Infantil i Junior de primera categoria
Esport 14 de novembre de 2023

Aquest cap de setmana es va celebrar a Saragossa el Campionat d’Espanya de Menors per Equips Infantil i Junior. Una cita que va reunir més de 40 equips de tot l’estat per lluitar pel títol de Campió d’Espanya de Menors, i que va acabar amb la victòria del Club de Pàdel Damm tant en primera categoria Junior com en primera categoria infantil.

El Club va arribar al campionat amb 41 jugadors i jugadores que van conformar els quatre equips del CP Damm que van participar en la competició. Van ser el CP Damm Junior A i el CP Damm Infantil A els que finalment van arribar a la final del campionat.

Després de dues confrontacions molt renyides contra Es+Padel Mérida, en les quals tots dos Clubs van lluitar cada punt fins al final, la balança es va decantar finalment a favor del CP Damm, que va acabar imposant-se sobre el club de Mèrida per 2-1 en totes dues categories i, en conseqüència, coronant-se com a Campió d'Espanya Infantil i Júnior.

El CP Damm Júnior B va acabar el campionat en quarta posició després de la seva confrontació contra el Club Padel Zamudio Torrelagoiti, mentre que l'Infantil B, format íntegrament per jugadors i jugadores alevins, va aconseguir mantenir la seva posició en primera categoria infantil.

Manu Pascual, director esportiu del Club de Pàdel Damm, es va mostrar molt satisfet amb els resultats obtinguts i amb l'actitud que van mostrar els jugadors i jugadores durant tot el campionat: “Des del primer dia els nois i noies ho han donat tot i han tingut un comportament magnífic dins i fora de la pista que s'ha reflectit en la victòria final de l'Infantil A i el Júnior A”. I va afegir: “Hem aconseguit uns excel·lents resultats, però per sobre de tot, hem demostrat els valors que defineixen el nostre Club: l'esforç, l'esperit de sacrifici, la companyonia, l'educació, la disciplina, la responsabilitat, i el respecte pels rivals i els companys. Es tracta d'un èxit absolut per al CP Damm”.

El director esportiu també va agrair la incansable labor de tot l'equip tècnic del Club, format per Javier Concepción, Iker Gala, Fran Jurado, Fran Ramírez, Santiago de la Rica i Aitor Cantos, que va acompanyar als jugadors i jugadores durant tot el cap de setmana.