El Club de Pàdel Damm, campió d’Espanya per Equips Cadets
Esport 09 de març de 2021

El Club de Pàdel Damm s’ha proclamat vencedor del Campionat d’Espanya per Equips Cadet, que s’ha disputat aquest cap de setmana al Castelló Pádel Sport, la primera prova nacional de pàdel federat que es disputa en el que portem d’any.

L’equip A del Club de Pàdel Damm es va imposar a la final a l’Es+Pádel Mérida, i l’equip B va quedar en quarta posició després de cedir en un enfrontament molt ajustat davant el Fit Point (Palma), campió de la passada edició. Tots els jugadors i jugadores del club dirigit per Manu Pascual van fer gala d’un comportament exemplar, tant dins com fora de la pista.

CP Damm

Ramón Agenjo, president del Club de Pàdel Damm i patró-director de la Fundació Damm, i Àlex Galí, coordinador general de la Fundació Damm, es van desplaçar fins a Castelló per acompanyar l’equip i presenciar en primera persona la competició.

Ramon Agenjo, presidente CP Damm

Durant la seva estada a Castelló, el Club de Pàdel Damm va tenir l’oportunitat de conèixer la ciutat i visitar els monuments emblemàtics de la capital de la Plana Alta, com la Concatedral de la Santa Maria o el campanar El Fadrí.

Tant el desplaçament com el torneig es van dur a terme seguint totes les mesures en matèria de prevenció del contagi de la Covid-19 i, a més, tots els integrants de l’expedició del Club de Pàdel Damm es van sotmetre a un test d’antígens a la seva sortida de Madrid.

Fotos: fep

El Club de Pàdel Damm, campió d’Espanya per Equips Cadets