El Club de Futbol Damm reprèn l’activitat i es prepara per la temporada 2023/2024
Esport 31 de agost de 2023

Amb la tornada als entrenaments dels equips de les categories Benjamí i Juvenil aquesta mateixa setmana, l'engranatge del Club de Futbol Damm torna a funcionar plenament després de les vacances d'estiu, amb els tretze equips de l'entitat treballant sobre la gespa i l'arrencada de la lliga 23/24 a l'horitzó.

Els primers en tornar de les vacances van ser els jugadors el Juvenil A, que van reprendre els entrenaments a finals de juliol per preparar-se per competir a la Divisió d’Honor Juvenil. Aquesta nova temporada, el primer equip del Club seguirà sota les ordres de Sergio García acompanyat pel mateix cos tècnic de l’any passat, després del seu exitós debut durant la temporada 22/23.

El passat 4 d’agost l’equip es va desplaçar a Puigcerdà per a realitzar la seva tradicional estada de preparació al Campus Cerdanya, amb l’objectiu de seguir preparant la nova temporada i enfortir els vincles entre els jugadors dins i fora del terreny de joc. Els cervesers van compaginar dobles sessions d'entrenament amb activitats lúdiques en un entorn ideal per practicar esport, i van treure profit d'una setmana ben productiva que els va permetre seguir avançant com a equip de cara a l'inici de lliga previst pel 3 de setembre al camp del Mercantil.

Després de la fi del stage del Juvenil A, va arribar el torn de reincorporar-se la resta d’equips de Futbol 11. Així, a mitjans d’agost tornaven a entrenar el Juvenil B, el Juvenil C i el Cadet A, amb la resta de conjunts de Futbol 11 retornant de manera progressiva. Els equips van rebre la benvinguda de Carles Domènech, director executiu del Club, acompanyat per Albert Puigdollers, director esportiu, i el coordinador de Futbol 11, Marc Pinyol, en una jornada inicial al Municipal d’Horta que va permetre a tots els grups començar a conèixer-se i posar els primers fonaments del curs esportiu.

Per la seva banda, el Juvenil Femení començava a rodar el passat 21 d’agost amb una primera sessió a La Teixonera que va permetre al grup gaudir d’una primera presa de contacte entre cos tècnic i jugadores, algunes de les quals s'incorporen al Club aquest curs. El Juvenil Femení estrena també equip tècnic: Ana Barbancho, provinent del FC Barcelona, arriba al CF Damm per convertir-se en la primera entrenadora, acompanyada per Paula López com a segona. A principis de setembre, les cerveseres es traslladaran a Puigcerdà per realitzar la seva tradicional estada de preparació al Campus Cerdanya.

Els equips de Futbol 7, integrats pels jugadors més petits del Club, recuperaven els entrenaments al camp de La Teixonera aquesta mateixa setmana, amb una sessió de benvinguda que va comptar de nou amb Carles Domènech i Albert Puigdollers, i amb Albert Moya, coordinador de Futbol 7. Després de la reincorporació dels cinc conjunts alevins i benjamins, tota la plantilla del CF Damm es troba ja entrenant a plena marxa, amb dues setmanes per endavant per a preparar-se per l’inici de les lligues els propers 16 i 17 de setembre