El Club de Futbol Damm participa en l’Open Day de la Fundació Cruyff
Esport 02 de octubre de 2023

El passat 28 de setembre, el Centre Esportiu Municipal de La Marbella va acollir una nova edició de l’Open Day, una iniciativa impulsada per la Fundació Cruyff amb l’objectiu de promoure l’esport inclusiu entre els més petits.

Al llarg de la jornada, més de 1.000 nens i nenes van poder gaudir de diferents disciplines esportives per descobrir quina d’elles s’adapta millor a les seves capacitats. Així, van poder provar esports com el futbol, el bàsquet amb cadira de rodes, el rugby, el judo, o el tenis, entre molts altres.

La 17a edició de l’Open Day va comptar amb un equip de més de 300 voluntaris per acompanyar als nens i nenes en cadascuna de les activitats esportives, entre els que es trobaven algunes de les jugadores i entrenadores del Juvenil Femení del Club de Futbol Damm, les quals, per segon any consecutiu han col·laborat amb aquesta jornada tant especial a favor de l’esport inclusiu. També hi van estar presents Carles Domènech, director executiu del CF Damm, i Àlex Galí, coordinador general de la Fundació Damm.

Fundada pel futbolista Johan Cruyff l’any 1995, la Fundació Cruyff dona suport i desenvolupa programes d’esport adaptat i de transformació social per a nens i joves amb necessitats especials d’arreu del món. Sota el lema Creating Space, també impulsen la creació d’espais esportius a l’aire lliure en zones desfavorides, anomenats Cruyff Courts.

Més informació a www.cruyff-foundation.org

El Club de Futbol Damm participa en l’Open Day de la Fundació Cruyff