El Club de Futbol Damm i el Venezia FC signen un conveni de col·laboració
Esport 26 de abril de 2023

El nou acord afavorirà la projecció internacional dels i les futbolistes que finalitzen la seva etapa formativa al Club

El Club de Futbol Damm ha signat un conveni de col·laboració amb el Venezia FC, mitjançant el qual oferirà noves oportunitats de futur per als jugadors i les jugadores juvenils del Club que finalitzen la seva etapa al futbol base. La signatura es va oficialitzar a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm la passada setmana, i va comptar amb la presència de representants de tots dos clubs.

“Estem molt contents de poder obrir nous camins que ens ajudin a millorar les possibilitats de futur dels nostres jugadors i jugadores”, expressava Marc Pinyol, coordinador de Futbol 11 del CF Damm. “Tenim molt talent en el nostre Club i treballem per potenciar-lo al màxim i per totes les vies possibles”.

A més d’obrir noves vies professionals per als i les futbolistes cervesers, l’acord també afavorirà el creixement de l’àrea de Metodologia dels clubs gràcies a l’intercanvi de coneixements entre ambdues entitats, així com també facilitarà l’organització de partits amistosos i altres activitats entre el CF Damm i el club italià. La primera d’aquestes trobades es produirà el proper mes de maig a Nàpols, on els dos clubs participaran al Torneig Pasquale Miele de categoria infantil.

L’acord amb el Venezia FC se suma a altres col·laboracions amb equips estrangers –com el conveni signat l’any passat amb el Bayer Leverkusen (Alemanya) o amb el Fenerbahçe S.K (Turquia) l’abril de 2019– en una clara aposta del CF Damm per reforçar la seva projecció internacional.

Més informació sobre el Venezia FC a www.veneziafc.it

El Club de Futbol Damm i el Venezia FC signen un conveni de col·laboració