El Club de Futbol Damm es classifica per vuitens de final de la Copa del Rei
Esport 31 de gener de 2022

El primer equip del Club de Futbol Damm s’ha classificat pels vuitens de final de la Copa del Rei Juvenil en un partit únic contra el Futbol Club Barcelona en la Ciutat Esportiva Joan Gamper. Els de Luis García van guanyar amb un solitari gol d’Almansa durant la segona part i van eliminar als conjunt blaugrana als setzens de final de la Copa del Rei.

Amb el xiulet final, el Juvenil A va gaudir d’una moments únics després de derrotar al líder del grup 3 de Divisió d’Honor, deixant la portaria a zero i conquerint el camp del Barça set anys després, i guanyant l’accés als vuitens de dinal de la Copa del Rei Juvenil.

El Juvenil A s’enfrontarà al Granada Club de Futbol el cap de setmana del 26-27 de febrer al Municipal d’Horta en l’eliminatòria dels vuitens de final de la Copa del Rei.

El Club de Fútbol Damm

El Club és el primer gran projecte esportiu i social de Damm, i l’origen del que és avui la Fundació Damm. Fundat el 1954, es tracta d’una entitat 100 % formativa, en la qual tots els seus jugadors i jugadores son menors de 19 anys, i els seus primers equips són el Juvenil A i el Juvenil Femení, encara en etapa formativa.

El Club de Futbol Damm es classifica per vuitens de final de la Copa del Rei