El Club de Futbol Damm es classifica per a la Copa del Rei Juvenil
Esport 10 de gener de 2022

El primer equip del Club de Futbol Damm s’ha classificat contra el Club Esportiu Europa per jugar la Copa del Rei juntament amb els millors equips juvenils de l’Estat. El proper diumenge 30 de gener, els juvienils de la Damm disputaran l’eliminatòria de setzens de final en un partit únic al camp del Futbol Club Barcelona. Aquesta serà la tercera vegada que ho aconsegueixen en els més de seixanta anys d’història del Club, després de completar una gran primera volta en la qual han sumat vuit victòries i han arribat a encadenar nou partits sense perdre.

La temporada 1966/67, el CF Damm va arribar a la final de la Copa del Generalísimo, derrotant pel camí a Zaragoza, Levante, Añorga i Real Madrid. A la final va caure contra l’Athletic Club. La temporada 2014/15, amb Cristóbal Parralo a la banqueta, els vermells van guanyar el Málaga a vuitens i van arribar fins a quarts contra el Rayo Vallecano.

El partit es podrà veure per Barça TV el diumenge 30 de gener a les 12:00 hores.

El Club de Futbol Damm

L’any 1954, un grup de treballadors de Damm van decidir crear un club de futbol amb la finalitat de formar i educar el jovent del barri on la companyia hi tenia la seva fàbrica -l’actual Antiga Fàbrica Estrella Damm-.

El Club és el primer gran projecte esportiu i social de Damm i l’origen del que avui és la Fundació Damm. És una entitat 100 % formativa, tots els seus jugadors i jugadores són menors de 19 anys i els seus primers equips són el Juvenil A i el Juvenil Femení, encara en etapa formativa.

Seixanta-sis anys després, la voluntat del Club de Futbol Damm segueix sent la mateixa: formar joves jugadors i jugadores sent fidel als seus orígens, i ajudar en el desenvolupament de futurs i futures futbolistes. Pel CF Damm han passat jugadors com Gerard Moreno, Carles Pérez, David López, Aleix Vidal, Cristian Tello, Rubén Alcaraz, Carlos Clerc, Edu Expósito o Keita Baldé, entre d’altres, que a dia d’avui estan competint en l’elit del futbol mundial.

El Club de Futbol Damm es classifica per a la Copa del Rei Juvenil