El Club de Futbol Damm dona la benvinguda al nou entrenador del Juvenil A
Esport 20 de juliol de 2022

El lideratge del Juvenil A del CF Damm canviarà de mans a partir de la pròxima temporada. Sergio García, que fins ara havia estat membre del cos tècnic del Juvenil B, assumeix la direcció del primer equip en el que serà el seu debut com a primer entrenador. El tècnic entra en substitució de Luis García, que marxa de l’entitat per emprendre nous reptes professionals.

Sergio García és exjugador professional, campió d’Europa amb la selecció espanyola absoluta i màxim golejador històric de la selecció catalana. Format a la Damm als anys 90, va tornar al Club la temporada passada com a membre del cos tècnic del Juvenil B i assumirà ara la banqueta del primer equip.

La nova etapa de Sergio García al capdavant del Juvenil A arrencarà el 25 de juliol amb l’inici de la pretemporada. García comptarà amb l’avantatge d’haver coincidit la temporada anterior amb bona part dels futbolistes que conformaran la plantilla del Juvenil A: “Conèixer els jugadors em dona tranquil·litat. He estat amb ells i sé com treballen”, ha explicat. “Juntament amb la gent nova que pugui venir intentarem formar un equip per gaudir i treballar de valent perquè surtin els resultats”.

El Club de Futbol Damm dona la benvinguda  al nou entrenador del Juvenil A