El Club de Futbol Damm començarà la pretemporada el 17 d'agost
Esport 07 de agost de 2020

Cinc mesos després que l’esclat de la crisi derivada de la Covid-19 obligués a posar fi de manera abrupta a la temporada futbolística, l’inici de curs del Club de Futbol Damm ja té data confirmada.

El proper dilluns 17 d’agost tornarà a rodar la pilota al Municipal d’Horta pels tres juvenils de l’entitat i pel Cadet A. La resta d’equips, des del Cadet B fins al Benjamí B, a més del Juvenil Femení, iniciaran els entrenaments a la Teixonera la setmana següent, el dilluns 24 d’agost.

El Juvenil A de Luis García, que complirà la seva segona temporada al capdavant del primer equip de la Damm, es concentrarà com és habitual a Puigcerdà del 31 d’agost al 8 de setembre a les instal·lacions del Campus Cerdanya, on té previst disputar un parell d’amistosos. El Juvenil Femení també farà una estada a Puigcerdà el cap de setmana previ. Serà la primera vegada des de la seva creació que l’equip femení del Club realitzi un stage de pretemporada.

Pel que fa a l’inici del curs de la Divisió d’Honor Juvenil, encara no hi ha data oficial confirmada per les institucions competents.

El Club de Futbol Damm començarà la pretemporada el 17 d'agost