El Club de Futbol Damm celebra el Sopar de Cloenda de la temporada 2022–2023
Esport 30 de juny de 2023

Ahir al vespre, el Club de Futbol Damm va celebrar a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm el Sopar de Cloenda de la temporada 2022–2023, en què, a més d’homenatjar als equips més destacats del curs, el Club acomiada als jugadors i jugadores que marxen després de completar la seva etapa formativa. L’esdeveniment va comptar amb la presència l’excerveser Rubén Alcaraz, actual jugador de primera divisió al Cádiz CF, i amb el seleccionador català Gerard López, els quals van ser els padrins d’Honor d’aquesta edició.

Com a part dels comiat als jugadors i jugadores del Juvenil A i el Juvenil Femení que deixen el Club, se’ls va fer entrega d’una samarreta i un rellotge personalitzats. Ramon Agenjo, president del Club de Futbol Damm i vicepresident de la Fundació Damm, va dedicar-los unes paraules i va assenyalar com d’emotiva és aquesta nit per al CP Damm: “Alguns jugadors fa molts anys que són Club i costa dir-los adéu. Però, d’altra banda, són nois i noies que han crescut i han pogut estudiar i formar-se amb els valors que transmetem al CF Damm i això també és molt maco. És el dia més important de l’any per a nosaltres, és el nostre dia”, va expressar.

Durant l’acte, també es va homenatjar el Juvenil A de Sergio García, per la seva gran temporada 2022-2023, en què s’ha classificat per segon any consecutiu a la Copa del Rei juvenil, ha acabat sent l’equip menys golejat de la Divisió d’Honor, empatant a punts amb el Mallorca en la tercera posició, i ha guanyat el Campionat de Catalunya imposant-se a l’Espanyol en la final.

El futbolista del Cádiz CF Rubén Alcaraz, format al planter cerveser en etapa benjamí i juvenil, va tornar a casa com a padrí d’honor per assistir al Sopar de Cloenda i formar part del lliurament d’obsequis. “Estic molt feliç de ser aquí. Veure els nens és increïble; fins fa poc jo estava allà assegut i veia els jugadors i els exjugadors asseguts en altres taules. Per mi és un orgull estar aquí”, va dir l’excerveser. L’acompanyava el seleccionador català Gerard López, que també va dedicar unes paraules al Club: “Per mi Damm és història del futbol català. El CF Damm és formació, futbol, valors i educació.”

El Sopar de Cloenda també va comptar amb la presència institucional de Josep March, representant territorial a Barcelona de la Secretaria General de l’Esport; David Escudé, regidor d’esports de l’Ajuntament de Barcelona; Joan Soteras, president de la Federació Catalana de Futbol; Ramon Armadàs i Pau Furriol, vicepresidents del CF Damm, i del president d’honor del CF Damm, Josep Barcons.

El Club de Futbol Damm celebra el Sopar de Cloenda de la temporada 2022–2023