El Club de Futbol Damm acomiada els jugadors i jugadores de les generacions de 2001 i 2002
Esport 30 de juny de 2021

Aquest mes de juny, el Club de Futbol Damm ha pogut acomiadar els jugadors i jugadores de les generacions de 2001 i 2002, els quals van finalitzar la seva etapa de futbol base en el nostre Club les passades dues temporades.

A causa de la pandèmia, el comiat de la generació de 2001 no es va poder celebrar. I és que la crisi derivada de la Covid-19 i les successives restriccions van obligar a finalitzar les competicions de manera abrupta, i els equips no van tornar a veure's les cares fins al mes d'agost, reduint totes les seves comunicacions a les videotrucades.

En aquesta ocasió, es va substituir el tradicional sopar de comiat per una trobada amb un format més íntim, el president del Club de Futbol Damm, Ramon Agenjo, va lliurar als jugadors i les jugadores les samarretes personalitzades amb el seu nom i dorsal, així com dels rellotges commemoratius, acompanyat dels seus respectius entrenadors. La trobada va finalitzar amb un berenar a l'aire lliure durant la qual van poder compartir les seves últimes experiències com a grup.

L'any 1954, un grup de treballadors de Damm van decidir crear un club de futbol amb la finalitat de formar i educar la joventut del barri on la companyia tenia la seva fàbrica -l'actual Antiga Fàbrica Estrella Damm-. Seixanta-set anys després, la voluntat del Club de Futbol Damm continua sent la mateixa: formar joves jugadors i jugadores sent fidel als seus orígens, i ajudar en el desenvolupament de futurs i futures futbolistes.