El CF Damm entrega les beques Fernando Coll
Esport 01 de desembre de 2023

El Club de Futbol Damm va celebrar la setmana passada l’acte d’entrega de la VII edició de les beques Fernando Coll, mitjançant les quals ofereix una ajuda econòmica a jugadors i jugadores de l’entitat perquè puguin prosseguir la seva formació acadèmica mentre continuen formant-se com a futbolistes al CF Damm.

L’acte d’entrega va tenir lloc a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm. Carles Domènech, director executiu del CF Damm, i Albert Puigdollers, director esportiu del Club, van ser els encarregats d’entregar aquest reconeixement.

Les beques Fernando Coll van ser creades en homenatge a Fernando Coll, antic president de Damm i un dels màxims impulsors del CF Damm, amb l’objectiu de fomentar la formació acadèmica dels jugadors i jugadores del Club, dins del seu compromís per formar els nens i nenes com a futbolistes i com a persones, fomentant l’educació i els valor de l’esport més enllà dels resultats al terreny de joc.

El CF Damm entrega les beques Fernando Coll