Esport 28 de març de 2022

Aquest cap de setmana s’ha celebrat el V Open de Pàdel en Cadira “Ciudad de Sevilla”, organitzat per l’Associació per al Foment de l’Esport Adaptat d’Andalusia (IN) i la Federació Espanyola d’Esports per Persones amb Discapacitat Física (FEDDF). El torneig – integrat dins la Copa d’Espanya de Pàdel en Cadira – va finalitzar amb la victòria de Edorta de Anta i Cristofer Triviño, després d’un partit, molt igualat en el que es van enfrontar a la parella formada per Óscar Agea i Francisco Bernal

Els organitzadors de l’esdeveniment han destacat l’èxit de participació; al llarg de tres dies, el torneig ha reunit a 24 jugadors i jugadores d’entre 18 i 50 anys que han pogut gaudir del pàdel en cadira a les instal·lacions de Pineda (Sevilla). El Club Da Más Pádel, en col·laboració amb l’Associació IN, ja estan preparant l’última prova de la Copa d’Espanya, que tindrà lloc a Cadis.

La Fundació Damm col·labora des de 2016 amb l’Associació IN, que té com a objectiu ajudar a les persones amb lesions – siguin adquirides o de naixement – a superar les barreres físiques, mentals o socials que els impedeixen portar una millor qualitat de vida. En aquest sentit, un dels seus eixos centrals d’actuació és l’esport, a través del qual pretenen fomentar l’afany de superació, tant en el terreny de joc com a la vida quotidiana. Per més informació, podeu consultar la seva pàgina web aquí: www.asociacionin.org

De Anta i Triviño guanyen el V Open Nacional de Pàdel en Cadira de Rodes a Pineda, organitzat per l’Associació IN