Damm obté el Segell d’Empresa Compromesa amb la Cultura que atorga la Fundació Catalunya Cultura
Cultura 06 de abril de 2022

La Fundació Catalunya Cultura ha distingit Damm amb el Segell d’Empresa Compromesa amb la Cultura (SECC). Es tracta d’un segell pioner en el seu àmbit, que la Fundació atorga en col·laboració amb la Càtedra de Responsabilitat Social i Sostenibilitat de la Universitat de Girona, i que té l’objectiu de reconèixer aquelles empreses que donen suport a la cultura.

L’actiu paper de la companyia i de la Fundació Damm en l’àmbit cultural ha estat clau en l’obtenció d’aquest reconeixement. La Comissió d’Avaluació encarregada d’atorgar el Segell, formada per experts independents, ha destacat especialment de Damm el fet que les accions de suport de la cultura abastin de manera transversal tots els àmbits de l’empresa, la seva òptima política comunicativa i que disposi d’una Fundació que doni coherència a les accions culturals de mecenatge.

En aquest sentit, cal destacar que l’any 2020, Damm i la seva Fundació van col·laborar amb més de 75 entitats, institucions i iniciatives culturals a Catalunya, tals com festivals de música, mostres de cinema, museus, festes populars o sales de teatre i de música, entre d’altres, amb l’objectiu d’acostar la cultura a la societat.

Ramon Agenjo, conseller de Damm i vicepresident de la Fundació Damm, valora molt positivament la consecució d’aquesta distinció: “Estem molt contents que la Fundació Catalunya Cultura hagi reconegut Damm amb el Segell d’Empresa Compromesa amb la Cultura. Es tracta d’una magnífica iniciativa que permet posar en valor tot el suport que, des del món de l’empresa, es fa a favor de la cultura. I és que la cultura és un element clau en el desenvolupament −individual i col·lectiu− de les persones i, per conseqüència, de la societat”.

Fins ara, ja són 13 les empreses que han obtingut el Segell Empresa Compromesa amb la Cultura per part de la Fundació Catalunya Cultura.

Per més informació sobre la Fundació Catalunya Cultura i el Segell d’Empresa Compromesa amb la Cultura, podeu visitar la seva pàgina web aquí: www.fundaciocatalunyacultura.cat

Damm obté el Segell  d’Empresa Compromesa amb la Cultura que atorga la Fundació Catalunya Cultura