Conveni amb el CN Barcelona per seguir promocionant l’esport entre els més joves
Esport 03 de maig de 2018

La Fundació Damm ha renovat el conveni de col·laboració amb el Club Natació Barcelona amb la finalitat de seguir realitzant actuacions dirigides a la promoció de l’esport entre la joventut com a un element d’integració i de formació de les persones, a través dels casals esportius d’estiu. El conveni va ser signat per Ramon Agenjo i pel president del club barceloní, Bernat Antràs.

Fundat l’any 1907, el Club Natació Barcelona és una de les entitats esportives més importants de l’estat, sent el degà de la natació espanyola i fundador de les federacions catalana i espanyola així com inspirador del Comitè Olímpic Espanyol. A les seves instal·lacions, a tocar de la platja de Sant Sebastià de la Barceloneta, es practica waterpolo, vela, natació, pilota, salts, karate, pàdel, triatló i petanca, a part de la resta de serveis que ofereixen, com ara fitness i activitats dirigides. El Club destaca especialment en la natació i el waterpolo, amb dinou títols de lliga, una copa d’Europa, dues copes Len, vuit copes del Rei i tres lligues catalanes.

natacio barcelona