Continua la col·laboració amb la Fundació MACBA
Cultura 16 de maig de 2018

El patró-director de la Fundació Damm, Ramon Agenjo, i la presidenta de la Fundació Museu d’Art Contemporani, Ainhoa Grandes, van signar a l’Antiga Fàbrica el nou conveni de col·laboració entre ambdues entitats. La finalitat del mateix és facilitar i ajudar a la Fundació MACBA a complir les finalitats que s’estableixen en els seus estatuts. La promoció i foment de l’art contemporani així com la creació d'un fons d'art i de documentació mitjançant l'adquisició d'obres són algunes de les bases que s’estableixen per donar continuïtat a la col· laboració entre la Fundació Damm i el MACBA.

L’any 1987 una àmplia representació de la societat civil catalana va posar en marxa la Fundació MACBA. Des d’aleshores, i gràcies a les generoses aportacions dels membres d’aquesta, la seva col·lecció permanent ha crescut fins a esdevenir una de les més destacades d’Europa. La col· laboració estable de la Fundació Damm amb el MACBA va començar l’any 2002. Des d’aleshores, la Fundació Damm ha donat suport a la generació i difusió d’una de les col·leccions d’art contemporani de referència internacional gràcies a la innovació i singularitat. Amb aquesta col·laboració, la col·lecció amplia i enriqueix cada any la seva singularitat incorporant noves obres.

macba