Concurs de cocteleria i de cuina i restaurant Cett
Fundació Damm 01 de juliol de 2017

La XXII edició del Concurs de Cuina i Serveis de Restaurant del CETT va comptar amb la participació de tres equips formats per tres representants de Cuina i dos de Serveis de Restauració, que van defensar la seva proposta gastronòmica davant d’un jurat degustador de personalitats referents del sector i patrocinadors, així com per un jurat intern format per professors del CETT, que van decidir els guanyadors. El jurat degustador va estar format per Juan Carlos Ibañez (Restaurant Lasarte), Lluís Estrada (Pastisseria Canal), Vicent Guimerà (Restaurant l’Antic Molí), Salvador Garcia-Arboç (periodista gastronòmic), Ramon Armadàs (patró director de la Fundació Damm) i Àlex Galí (coordinador general de la Fundació Damm).

El concurs consisteix en diferents fases: l’elaboració d’un còctel lliure de benvinguda, l’elaboració d’un entrant, seleccionat a la fase prèvia i inspirat en un cuiner català, maridatge del vi català, trinxat i emplatat de Bacallà amb pistó, i l’elaboració d’unes postres de caràcter lliure, on la base va ser la xocolata i cervesa Damm. Les guanyadores d’aquesta edició van ser Alejandra Membibre, Assumpta Roig, Matías Trelis, Laia Aribó i Montse Llebot, que van recollir el premi de mans d’Àlex Galí.

Concurs de cocteleria i de cuina i restaurant Cett