Col·laboradors i col·laboradores de Damm gaudeixen de “The Jungle Book reimagined” al Liceu
Cultura 27 de gener de 2023

Ahir al vespre, un grup de col·laboradors i col·laboradores de Damm, acompanyats dels seus familiars i amistats, van poder gaudir de “The Jungle Book reimagined”, una obra que reinterpreta el clàssic de Rudyard Kipling sota la mirada del coreògraf Akram Khan.

Aquesta nova producció és el resultat d’una interpretació de la història original del Llibre de la Selva, un conte amb un missatge molt poderós que continua estant vigent en l’actualitat. Superant les paraules, des del gest i el moviment, i amb l’ús de la tecnologia de projeccions, “The Jungle Book reimagined” convida als espectadors i espectadores a reflexionar sobre el canvi climàtic, que afecta tots els éssers vius del planeta.

Akram Khan és sinònim d’una companyia de dansa entesa com una plataforma per a històries explicades des d’una altra perspectiva: aprofitant els vells mites creen nous muntatges que parlen del significat de viure en una societat globalitzada.

La Fundació Damm col·labora amb el projecte social del Gran Teatre del Liceu per a contribuir a generar i promoure iniciatives que fomentin la cultura operística i que arribin a un sector més ampli de la ciutadania. Per a més informació: www.liceubarcelona.cat

Fotografia: Paco Amate