Col·laboració amb La Fundació Invest For Children
Cultura 01 de juliol de 2017

El passat 8 de juny, l’Estadi del RCD Espanyol va acollir la cinquena edició del sopar benèfic ‘Som un’, que organitza la Fundació Invest for Children, una fundació sense ànim de lucre que treballa per aconseguir una vida millor per a les persones amb discapacitat intel·lectual. El sopar, que va ser presentat per Santi Millán i Javi Sancho, va comptar amb la col·laboració de la Fundació Damm.

A més, la Fundació cervesera també va participar en el torneig de futbol dels patrocinadors amb dos equips de futbol, un del CF Damm i un altre de la companyia. Els fons recaptats per Invest for Children a través d’aquest sopar solidari van destinats al projecte d’Inserció laboral d’Aura Fundació, a la investigació per a la prevenció de l’Alzheimer de la Fundació Pasqual Maragall i al nou Càncer Center de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.

Col·laboració amb La Fundació Invest For Children