Cloenda de la 13a edició de Relats Solidaris amb més de 60.000 euros recaptats
Societat 08 de març de 2018

Un any més, i ja en van tretze, el projecte Relats Solidaris de l’Esport va recaptar diners per una causa benèfica. Enguany, la recaptació aconseguida amb la venda del llibre apadrinat pel campió del món de MotoGP, Marc Màrquez, ha estat de 63.390€. En l’acte de cloenda d’aquesta edició, Màrquez va fer entrega del xec a l’Associació Esclat, en pro de persones amb paràlisi cerebral. Gràcies a aquesta recaptació, i als diners que també s’aconseguiran amb la subhasta d’unes botes de Màrquez i d’un retrat de Vizcarra signat pel de Cervera, l’Associació Esclat ja treballa en la construcció d’un club per a esports adaptats, on els afectats de paràlisi cerebral podran practicar atletisme o equitació. La inauguració d’aquest club s’espera per a finals d’any, quan una nova edició del projecte d’un grup de periodistes esportius ja estarà també en marxa. La 14a edició estarà apadrinada per Ernesto Valverde, entrenador del FC Barcelona. Els diners recaptats amb la pròxima edició del llibre es destinaran a l’associació Proactiva Open Arms, d’ajuda als refugiats que escapen en pastera de conflictes bèl·lics i de la pobresa.

relats