Celebrat el 21è 'Guanya't el cel amb el pare Manel'
Fundació Damm 01 de juliol de 2017

Amb la sala plena a vessar i la complicitat i companyia de tantes persones que donen el suport al projecte del pare Manel, com ara la Fundació Damm, es va celebrar la 21ª edició del festival solidari ‘Guanya’t el cel amb el pare Manel’. Gràcies a la impecable organització i a l’aportació de tots els col·laboradors, voluntaris i professionals va començar l’espectacle, que enguany estava dedicat al record de Carles Flavià.

Les diferents personalitats que van formar part de l’espectacle van ser Manel Fuentes, com a presentador, David Baró, Queco Novell, Monica Green, Pep Plaza i Joan Manuel Serrat, que van donar suport al projecte solidari, efectiu i compromès d’un grup de persones al voltant del Pare Manel que, durant tants anys, han fet realitat un programa d’acció social i educativa per infants, joves i famílies que es troben en situació de vulnerabilitat als barris de Verdum i Roquetes de Barcelona.

La Fundació Damm va cobrir totes les despeses d’aquest acte, fet que permet que tota la recaptació es dediqui íntegrament al projecte de la Fundació del Pare Manel. La societat catalana ha volgut reconèixer, aquest any, la gran tasca que duu a terme Manel Pousa i és un dels finalistes al Català de l’Any del 2016.

Celebrat el 21è 'Guanya't el cel amb el pare Manel'