Autismo Sevilla organitza la 22ª edició de la Gala Solidària per l’Autisme
Societat 08 de juny de 2022

El pròxim dimecres 15 de juny, el Club Nàutic de Sevilla acollirà la 22ª edició de la Gala Solidària per l’Autisme. Organitzada per Autismo Sevilla, la gala té un doble objectiu: recaptar fons per seguir impulsant els projectes i serveis que ofereix la fundació, així com donar a conèixer la realitat que viuen les persones amb autisme i les seves famílies.

Després del sopar, els artistes José Manuel Soto, Los Centellas, Los Indecisos, Siempre Así, Mi Hermano y Yo, The Flamen Kings, Los Mickis, Charanga los Indecisos i el DJ Juan Rojas s’encarregaran d’amenitzar la vetllada. També se celebrarà la ja tradicional rifa de regals.

Totes aquelles persones que vulguin venir a l’esdeveniment podran reservar la seva entrada a través de la seva web. Aquells que no hi puguin assistir però vulguin col·laborar amb la gala podran fer una aportació de 10€ a la mateixa pàgina, seleccionant l’opció “Fila 0”

La Fundació Damm col·labora des de fa anys amb Autismo Sevilla, el propòsit del qual és acompanyar a les persones amb Trastorn de l’Espectre de l’Autisme i les seves famílies, proporcionant suport especialitzat i generant un canvi social cap a la convivència. Més informació a www.autismosevilla.org.

Autismo Sevilla organitza la 22ª edició de la Gala Solidària per l’Autisme