Audrey Pascual es proclama subcampiona del món d'Esquí Adaptat
Esport 30 de gener de 2023

El cap de setmana passat se celebrava a Espot (Lleida) el Campionat Mundial d'Esquí Paralímpic. Un torneig que va finalitzar amb Audrey Pascual, esquiadora de l'Equip de Competició de “Fundació També” d'Esquí i Snowboard, com a subcampiona del món en la categoria Eslàlom.

El temporal del dissabte havia deixat una pista molt complicada per als esquiadors que competien en els Eslàlom femenins i masculins del diumenge, però no va ser un impediment per a l'esportista de Fundación También, que va aconseguir el segon millor temps de la seva categoria amb 1’04”66, només set segons per darrere de la doble guanyadora olímpica Anna-Lenna Forster.

Aquesta medalla de plata arriba només dues setmanes després que l'esquiadora es proclamés campiona a la Copa d'Esquí Alpí Adaptat, celebrada a Veysonnaz (Suïssa). La madrilenya va obtenir l'or en la categoria de Gegant i va aconseguir ficar-se en el Top 10 del mundial de la mateixa categoria, mentre que es va mantenir en el cinquè lloc en la categoria d'Eslàlom.

Amb tan sols 18 anys, Audrey Pascual compta amb 8 títols de campiona d'Espanya d'Esquí Adaptat i a nivell internacional, ja ha aconseguit 2 Copes d'Europa d'Esquí Alpí Adaptat.

La Fundació Damm col·labora des de fa anys amb la Fundación También, entitat que treballa per la inclusió social de les persones amb discapacitat, així com per a la promoció de l'esport adaptat entre persones amb qualsevol tipus de discapacitat i el foment de valors educatius i inclusius. Per a més informació: www.tambien.org

Audrey Pascual, subcampiona del món d'Esquí Adaptat

Fotos: Toni Grases - @espotesqui - @photoset_sport