Araujo i Stuani apadrinen la 19a edició de Relats Solidaris de l’Esport
Societat 22 de abril de 2024

L’Antiga Fàbrica Estrella Damm va acollir el passat 18 d’abril la presentació de la nova edició de Relats Solidaris de l’Esport, el llibre promogut per un grup de periodistes esportius catalans amb finalitats solidàries. La presentació va comptar amb la presència del blaugrana Ronald Araujo, el qual, junt amb el capità del Girona FC, Christian Stuani,  seran els padrins d’honor de la 19ª edició d’aquesta iniciativa benèfica.

La iniciativa, altruista i sense ànim de lucre, és un projecte solidari del periodisme esportiu que agrupa diferents periodistes de Catalunya, els quals cada any escriuen diferents relats originals de temàtica esportiva i de ficció. A l’acte celebrat a l’Antiga Fàbrica, també hi van estar presents els periodistes que han col·laborat en la redacció de l’obra, així com representants de les empreses i entitats col·laboradores, entre les quals es troba la Fundació Damm. Àlex Galí, coordinador general de la Fundació, també va participar en l’esdeveniment.

La 19a edició de Relats Solidaris de l’Esport ja està disponible i es pot comprar a les botigues d’El Corte Inglés per un preu de 15 euros. Aquest any, els beneficis de la venda del llibre aniran destinats a la Fundació d’Oncologia Infantil Enriqueta Villavecchia, una entitat sense ànim de lucre que té com a finalitat la cobertura integral de les necessitats dels infants i joves malalts de càncer o d'altres malalties greus, i el suport a les seves famílies. Més concretament, els diners recaptats permetran a la Fundació construir i recuperar a l’antic Hospital del Sant Pau un nou espai de cures pal·liatives pediàtriques.

La Fundació Damm col·labora des de fa anys amb Relats Solidaris de l’Esport, que des de 2005 impulsa aquesta iniciativa solidària i sense ànim de lucre. Al llarg de dinou edicions, l'obra ja ha recaptat més d'un milió d'euros per a diverses entitats benèfiques.

Més informació a www.relatssolidaris.com

Araujo i Stuani apadrinen la 19a edició de Relats Solidaris de l’Esport