Antonio Banderas, premi Barcelona Sport Cultura 2019
Fundació Damm 12 de març de 2021

L’actor, director i productor Antonio Banderas ha rebut avui el premi Sport Cultura Barcelona 2019 pel projecte del Teatre Soho CaixaBank de Màlaga. El president d’Sport Cultura Barcelona, Albert Agustí, ha entregat el guardó a Banderas, en un acte al qual també han assistit Rocío de Aguilera, secretaria general d’Sport Cultura Barcelona, i Ramon Agenjo, secretari de l’entitat i vicepresident de la Fundació Damm.

El Teatre Soho CaixaBank de Màlaga és una gran aposta personal d’Antonio Banderas, qui al 2019 es va posar al capdavant de l’antic Teatro-Cine Alameda, amb la voluntat de convertir-lo en un centre de producció, formació i difusió de les arts escèniques sense ànim de lucre. A Chorus Line, la primera producció pròpia del Teatre Soho CaixaBank, va ser un èxit rotund entre el públic, aconseguint emplenar durant dos mesos amb més de 41.000 entrades venudes.

Els premis Sport Cultura Barcelona premien anualment les millors iniciatives en els àmbits cultural i esportiu. Es valoren les entitats o persones físiques que hagin destacat durant el darrera any i que siguin mereixedores del guardó per la seva trajectòria i dedicació al món cultural i esportiu.

Entrega premi Barcelona Sport Cultura 2019