500.000 euros per a la Lluita Contra la Sida
Societat 20 de novembre de 2017

La festa People in Red, de la Fundació Lluita Contra la Sida, va recaptar gairebé mig milió d’euros per a la investigació per a la cura del VIH.

La fundació liderada pel Dr. Bonaventura Clotet, Lluita Contra la Sida, va organitzar el passat 20 de novembre al Palau Reial de Pedralbes de Barcelona la segona edició de la festa People in Red. Una festa que va reunir a més de 500 persones per una bona causa: obtenir fons per finançar els projectes de recerca de la Fundació, centrats  principalment en l’estudi de diverses estratègies d’erradicació del VIH.

El color vermell va ser el protagonista de la festa, tant pels detalls que tots els assistents van incloure a la seva vestimenta, com pel seu predomini al menú ofert per quatre xefs amb Estrella Michelin: Carles Gaig, Carles Abellán, Nandu Jubany i Hideki Matsuhisa.

L’esdeveniment, conduït pel periodista Josep Puigbó i la model Judit Mascó, va comptar amb l’assistència, entre d’altres, de Carles Puyol i Vanessa Lorenzo, Joan Manuel Serrat, Bibiana Ballbé, Antoni Bassas, Helena Garcia Melero, Carlos Cuevas, Aina i Marc Clotet, Ona Carbonell, Gemma Mengual, Magalí Dalix i Joan Dausà. Tampoc hi va faltar una representació de la Fundació Damm, que sempre dóna suport a les iniciatives de la Fundació Lluita Contra la Sida.

lluita contra sida