25a edició de la gala Guanya’t el Cel de la Fundació Pare Manel
Fundació Damm 30 de juny de 2021

Un any més, la Fundació Damm col·labora amb la Fundació Pare Manel en la gala Guanya’t el Cel, que enguany arriba a la seva vint-i-cinquena edició. Una celebració que ja és tota una tradició a la ciutat de Barcelona, a més de ser la primera edició sense el Pare Manel, traspassat el passat mes de setembre.

L’acte central de la gala d’enguany ha tingut lloc aquesta tarda a la seu del districte de Nou Barris. Després dels parlaments institucionals s’ha donat pas al festival solidari −el qual es va enregistrar els dies 25 i 29 de maig al Teatre La Gleva de Barcelona−, per acabar amb el concert de Los Herederos del Taxi.

El festival solidari va comptar amb les actuacions de grans amics de l’entitat, com Manel Fuentes, Joan Manuel Serrat i Judit Neddermann, Carlos Blanco, Carlos Latre, José Corbacho i artistes del barri com Monique Makon i Clara Martín, entre molts altres.

El cartell d’aquesta vint-i-cinquena edició és obra de la pintora Marta Barceló i els infants del Centre Obert Muntanyès, un servei d'atenció a la infància i l'adolescència i a les seves famílies de la Fundació Pare Manel, des del qual es realitza una tasca educativa i preventiva des de l'educació social especialitzada.

Sobre la Fundació Pare Manel

La Fundació Pare Manel és una institució sense ànim de lucre, arrelada als barris de Verdum-Roquetes de Barcelona, que desenvolupa i lidera projectes d'acció social i educativa. L’entitat centra la seva acció en el treball amb aquelles persones, infants, joves i famílies que estan en situació de major vulnerabilitat, amb un model d’acció que realitza una atenció integral que afavoreix la socialització, amb l‘objectiu de reduir les desigualtats d'oportunitats que pateixen molts dels nostres infants i joves.

Trobareu més informació de la tasca de la Fundació Pare Manel a www.paremanel.org.

25a edició de la gala Guanya’t el Cel de la Fundació Pare Manel