Teatre Nacional de Catalunya

El TNC és un equipament cultural concebut com a centre de producció i d’exhibició d’espectacles que té per objecte el creixement de les arts escèniques, amb un alt nivell d’excel·lència i de qualitat artística per apropar-se a tota la ciutadania. És una institució de servei públic orientada a l’enriquiment cultural del país i un instrument útil per a la creativitat dels artistes.

Així, el Teatre Nacional de Catalunya vetlla per l’interès cultural, artístic, lingüístic i social de la seva programació, amb un compromís moral amb la societat d’intentar mantenir-hi un contacte viu a través de les propostes artístiques de cada temporada.

La Fundació Damm, temporada rere temporada, fa partíceps als treballadors i treballadores de la companyia de l’acord de col·laboració amb el TNC convidant-los a una obra de la programació estable del teatre. Aquest any prop de 300 membres de la família Damm van poder gaudir de l’obra “Els Jocs Florals de Canprosa” de Santiago Rusiñol.