Teatre Kursaal

El Kursaal forma part de la Manresana d’Equipaments Escènics (MEES), que és la suma de l’Associació Cultural el Galliner i de l’Ajuntament de Manresa. MEES va néixer amb l’objectiu de gestionar els espais escènics de la ciutat aprofitant la reinauguració del Teatre Kursaal. La proliferació d’espectadors i l’alta ocupació dels espectacles situen el Teatre Kursaal com un pol de referència en la difusió de les arts escèniques d’àmbit nacional.

El Teatre Kursaal és avantatjat en els serveis als espectadors. El Teatre posa a disposició dels espectadors tota mena de facilitats per accedir a l’espai i poder gaudir dels espectacles, tant per les persones de mobilitat reduïda com per a les de capacitat auditiva disminuïda.

El Teatre Kursaal va rebre el Premi Catalunya com a millor Sala de Teatre Públic, dins del marc de la XVII Gala Catalunya Aixeca el Teló que organitza l'Associació d'Empreses de Teatre de Catalunya (Adetca), al costat dels teatres públics de Barcelona i l'Associació d'Actors i Directors.