Sport Cultura Barcelona

Sport Cultura Barcelona és una associació que busca enfortir els pilars sobre els quals s’ha de construir la societat i que estan representats per la cultura i l’esport. La seva missió és fomentar el diàleg i l’entesa entre institucions, ciutadans i agents rellevants del dia a dia, aportant valor a reflexions sobre els reptes actuals.

Sport Cultura Barcelona treballa per complir el seu objectiu mitjançant la investigació, la promoció d’iniciatives culturals i esportives i el reconeixement de figures públiques que personifiquen els seus valors.

L’Antiga Fàbrica Estrella Damm va ser l’encarregada d’acollir l’entrega dels XIII Premis Sport Cultura Barcelona. El patró-director de la Fundació Damm, Ramon Agenjo, va ser l’encarregat de fer la glosa del guanyador en la categoria Cultura, l’escultor Jaume Plensa. Garbiñe Muguruza en la categoria Sport, i Andrés Iniesta per la seva trajectòria van ser els altres guardonats de l’acte.