Palau de la Música Catalana

La missió de la Fundació Orfeó Català-Palau de la Música Catalana és promoure la música, amb una especial atenció al cant coral, el coneixement i la difusió del patrimoni cultural, i col·laborar en la consolidació de la cohesió social.

La simbiosi entre el Palau de la Música Catalana i l’Orfeó Català la converteix en una entitat oberta, dinàmica i plural, que per mitjà de la seva activitat, concerts, i cors promou la pràctica i la formació musical, el coneixement del patrimoni i la difusió de la cultura entre un públic divers, reflex de la societat catalana.

Com és habitual, la Fundació Damm va convidar a companys i companyes de Damm a gaudir d’algun dels espectacles programats al Palau. L’escollit va ser el concert que va oferir The Gospel Viu Choir. El públic va poder gaudir de la capacitat interpretativa i vocal dels seus membres i de la solidaritat de tot el grup: els beneficis de l’actuació es van destinar al projecte Invulnerables de Sor Lucia Caram.