Gran Teatre del Liceu

El Gran Teatre del Liceu, creat l’any 1847 a la Rambla de Barcelona, és un teatre d’òpera que ha mantingut al llarg dels anys la seva funció de centre cultural i artístic. Els objectius bàsics del Gran Teatre del Liceu són la creació i programació d’obres d’art que tenen la música com a llenguatge preferent i la difusió d’aquest art al nombre més ampli de ciutadans.

El projecte social del Gran Teatre del Liceu vol donar resposta a la missió del Teatre exposada en els estatuts de la Fundació i que està basada a promoure i executar totes aquelles iniciatives que reverteixin en el foment i potenciació de la cultura , més específicament, l’operística.

L’any 2018 la Fundació Damm ha participat en dos esdeveniments realitzats al Liceu com van ser la ‘Gran Nit Solidària’ del Casal d’Infants i a l’obra ‘La rebotiga de l’òpera’ creada i presentada pel periodista i divulgador musical Marcel Gorgori a la qual van ser convidats amics i treballadors del Grup Damm.