Fundació Teatre Lliure

Fundat l’any 1976, el Teatre Lliure de Barcelona és un dels teatres més representatius de les arts escèniques d'aquest país. El Lliure compta amb dues seus: una a Montjuïc, amb una sala gran i una altra de petit format, i una altra a Gràcia, amb una sala de format mitjà. En aquests espais es presenten espectacles a partir de textos, idees i propostes de diversos àmbits i llenguatges escènics, sempre amb la voluntat de reflectir la realitat.

Al Lliure el públic és una peça fonamental i constitueix a cada funció una assemblea que comparteix sentiments individuals i col·lectius. Després de la dimissió de Lluís Pasqual el setembre de 2018, el Patronat de la Fundació va iniciar un procés públic per escollir la nova direcció, que es va tancar amb el nomenament de Juan Carlos Martel Bayod.

La Fundació Damm i el Teatre Lliure mantenen un acord de col·laboració des de l’any 2016 pel qual la Fundació pretén impulsar, encara més, les entitats culturals del país.