Fundació Pare Manel

La Fundació Pare Manel és una institució sense ànim de lucre, arrelada als barris de Verdum-Roquetes de Barcelona, que desenvolupa i lidera projectes d'acció social i educatius. La seva acció preferent és treballar amb aquelles persones, infants, joves i famílies que estan en situació de major vulnerabilitat. El seu model d'acció realitza una atenció integral, que afavoreix la socialització i treballa per reduir les desigualtats d'oportunitats que pateixen molts dels nostres infants i joves.

La col·laboració de la Fundació Damm consisteix en donar suport al Festival ‘Guanya’t el Cel’ creat l’any 1996 per Manel Pousa i Carles Flavià amb l’ajut incondicional d’un personatge compromès i honest com Pepe Rubianes i el suport d’artistes com en Joan Manuel Serrat o el Tricicle. La capacitat de convocatòria del Pare Manel fa possible omplir any rere any l’escenari del Teatre Victòria per aconseguir una recaptació important per dur a terme les tasques pròpies de la Fundació.