Fundació MACBA

Amb l’objectiu d’impulsar la construcció d’un Museu d’Art Contemporani a Barcelona i de crear-ne el fons artístic, l’any 1987 una àmplia representació de la societat civil catalana va posar en marxa la Fundació MACBA. Des d’aleshores, i gràcies a les generoses aportacions dels membres d’aquesta, la seva col·lecció permanent ha crescut fins a esdevenir una de les més destacades d’Europa.

El patró-director de la Fundació Damm, Ramon Agenjo, i la presidenta de la Fundació Museu d’Art Contemporani, Ainhoa Grandes, van signar a l’Antiga Fàbrica el nou conveni de col·laboració entre ambdues entitats. La finalitat del mateix és facilitar i ajudar a la Fundació MACBA a complir les finalitats que s’estableixen en els seus estatuts.

La col·laboració estable de la Fundació Damm amb el MACBA va començar l’any 2002. Des d’aleshores, la Fundació Damm ha donat suport a la generació i difusió d’una de les col·leccions d’art contemporani més importants del món.