Fundació MACBA

Amb l’objectiu d’impulsar la construcció d’un Museu d’Art Contemporani a Barcelona i de crear-ne el fons artístic, l’any 1987 una àmplia representació de la societat civil catalana va posar en marxa la Fundació MACBA. Des d’aleshores, i gràcies a les generoses aportacions dels membres d’aquesta, la seva col·lecció permanent ha crescut fins a esdevenir una de les més destacades d’Europa.

La missió principal de la Fundació consisteix a crear un fons d’obres d’art a partir de la col·laboració entre empreses, institucions privades i particulars. La col·laboració estable de la Fundació Damm amb el MACBA va començar l’any 2002. Des d’aleshores, la Fundació Damm ha donat suport a la generació i difusió d’una de les col·leccions d’art contemporani de referència internacional gràcies a la innovació i singularitat. Amb aquesta col·laboració, la col·lecció amplia i enriqueix cada any la seva singularitat incorporant noves obres.