Fundació L’Atlàntida

La Fundació L’Atlàntida va ser creada l’any 1990 amb l’objecte impartir ensenyament musical mitjançant la creació o gestió d’una escola de música o conservatori. Dinou anys més tard, en el context de l’expansió dels equipaments culturals de Vic, la Fundació va ampliar el seu objecte fundacional a la gestió d’equipaments culturals i l’organització de qualsevol tipus d’acte relacionat amb la cultura, fet que li va permetre gestionar L’Atlàntida, Centre d’Arts Escèniques d’Osona (CAE).

La Fundació Damm, mecenes d’honor de L’Atlàntida, va convidar a proveïdors de Damm de la zona d’Osona al concert de Mishima. El grup barceloní encapçalat per David Carabén a les veus i la guitarra, Marc Llobet (teclats), Dani Vega (guitarra), Xavi Caparrós (baix) i Alfons Serra (bateria), va mostrar contundència en el so i una cura especial per les lletres de les seves cançons. El nom del grup prové de l’escriptor japonès Yukio Mishima, fet que ratifica la vocació literària que els caracteritza.