Fundació Isidre Esteve

La Fundació Isidre Esteve és una entitat que té com a objectiu millorar la qualitat de vida de les persones amb lesió medul·lar, tenint en compte la mobilitat, utilitzant l’esport com a eina de motivació i contribuint a la investigació mèdica.

En aquest sentit, la Fundació Isidre Esteve ja fa temps que està treballant en el desenvolupament d’un coixí intel·ligent que ajudi a evitar úlceres causades per pressió, a les persones que estan en cadira de rodes, una de les patologies més comunes en aquests casos.

A través del disseny d’aquest coixí que serà assequible per a tothom, s’ajudarà a les persones que han de romandre en cadira de rodes a tenir una millor qualitat de vida, així com a què puguin accedir a una vida laboral normalitzada, sense dependència i socialment integrada.