Fundació Foto Colectania

Des de la seva obertura el 2002, Foto Colectania ha apostat per difondre la fotografia i el seu col·leccionisme mitjançant un extens programa d'exposicions, itineràncies i activitats.

La Fundació Damm col·labora amb Foto Colectania mitjançant la realització de presentacions de fotollibres contemporanis, fotoprojeccions, exposicions i amb un programa de visionat de portafolis.

Una de les exposicions més destacades de l’any va ser ‘Total Records. Vinils i fotografia’, un recorregut per la història de la música del segle XX a través de les portades dels discs de vinil. Parelles com Robert Frank i els Rolling Stones, Annie Leibovitz i Cindy Lauper, Helmut Newton i INXS, Jeff Wall i Iggy Pop, Anton Corbijn i U2, entre d’altres, van ser els protagonistes d’aquesta fantàstica exposició.

La Fundació Damm va col·laborar directament en la producció de les Sessions Total Records en què Paul Simonon, Johann Wald, Ari Up i Radio Gladys Palmero en van ser els protagonistes