Fundació Cruyff

Pep Guardiola, Carles Puyol, Xavi Hernández, Fernando Belasteguin, Joan Laporta, Jaume Roures, Joan Francesc Pont i Ramon Agenjo, com a vocals, Xavier Arbós, secretari, Susila Cruyff, presidenta, i Pati Roura, com a directora, seran els encarregats de vetllar pel bon funcionament del llegat solidari de Johan Cruyff.

La presentació en societat del nou patronat es va celebrar durant l’Open Day, el dia on s’apleguen gran part dels nois i noies que es beneficien dels projectes de la Fundació Cruyff en el nostre país. Més de 900 esportistes van poder gaudir d’una gran jornada a les instal·lacions del Complex Esportiu Municipal La Mar Bella de Barcelona amb la col·laboració de les jugadores de l’equip femení del CF Damm.

Cruyff va ser un dels jugadors i entrenadors més importants de la història del futbol mundial i la seva petjada no només ha estat dins del camp sinó també fora pel seu vessant més solidari i la creació de la seva pròpia fundació.