Fundació Cruyff

L’Open Day és la festa per excel·lència de la Fundació Cruyff, on els nens i nenes que en formen part gaudeixen d’un dia d’esport i diversió. La jornada consisteix en la pràctica de diferents disciplines esportives durant tot un dia en una mateixa instal·lació.

En finalitzar la jornada no existeixen guanyadors ni perdedors. A més, amb aquesta jornada ludicoesportiva, la Fundació Cruyff busca que els nens i joves integrants de la seva Fundació posin en pràctica totes les seves capacitats. La missió de la Fundació Cruyff és posar a la joventut en moviment a través de l’esport, que és l’eina ideal per un òptim desenvolupament, tant físic com mental.

Per això, la Fundació Cruyff es dedica a realitzar diferents projectes esportius per a nens i nenes amb discapacitat. En aquest sentit, l’Open Day és una festa de final de curs que permet reunir en una mateixa jornada tots els valors i objectius que té la Fundació