Conservatori del Liceu

El Conservatori Superior de Música del Liceu, ubicat al centre de Barcelona, es dedica a la formació musical de més alt nivell des de la seva fundació l’any 1837. El seu objectiu és l'excel·lència en la interpretació, la creació i la pedagogia de la música amb un programa d’estudis eminentment pràctic que prepara els alumnes per a desenvolupar la seva professió en un món musical cada vegada més exigent i obert.

El professorat expert, les classes magistrals dels professors convidats, els projectes d'interpretació en diverses formacions i les instal·lacions modernes i plenament adequades, garanteixen l'assoliment d'aquests objectius.

La Fundació Damm va formar part del programa de mecenatge de beques durant el curs 2017-2018. Un any més, la Fundació s’ha reafirmat com a mecenes indiscutible de l’activitat lligada al jazz i a la música moderna de Catalunya. Ramon Agenjo és vocal del Patronat de la Fundació Conservatori Liceu.