Universitat Abat Oliba CEU

La Universitat Abat Oliba CEU de Barcelona és una de les tres universitats promogudes per la Fundació San Pablo CEU sota la inspiració de l’Associació Catòlica de Propagandistes. Per aquest motiu, i des de la seva fundació, l’objectiu de la Universitat és la formació d’una comunitat universitària en el sentit més ampli de la paraula: una comunitat de coneixement capaç de proporcionar professionals amb criteris d’excel·lència acadèmica implicats en la realització del bé comú i de la recerca de la veritat a la societat. La Fundació Damm col·labora amb la Universitat Abat Oliba CEU a través de les beques Josep Damm, les quals són atorgades anualment a cinc alumnes amb pocs recursos econòmics que hagin superat totes les matèries cursades durant l’any anterior amb una mitjana acadèmica superior a 7.