Universidad Carlos III

La Universitat Carlos III de Madrid (UC3M) va ser creada l'any 1989 i, des del seu naixement, ha tingut la vocació de ser una universitat pública innovadora, de qualitat i amb una orientació prioritària cap a la investigació. La seva missió és contribuir a la millora de la societat amb una docència de qualitat i una investigació avançada d’acord amb exigents criteris internacionals. La Universitat aspira a l’excel·lència en totes les seves activitats amb l’objectiu de convertir-se en una de les millors universitats europees. La Fundació Damm col·labora amb la Fundació Universitat Carlos III de Madrid a través del programa de Beques Alumni UC3M. Cada any es convoquen un total de 12 beques i, fins avui dia, 72 estudiants han estat adjudicataris d’aquestes ajudes.