Fundación BIOPARC

La Fundació BIOPARC és una fundació sense ànim de lucre promoguda per BIOPARC Fuengirola i BIOPARC València com a eina per a desenvolupar projectes de conservació i divulgació del medi ambient. Els objectius de BIOPARC són promoure la preservació dels boscos tropicals i mediterranis del món, de les seves espècies animals i vegetals, així com les cultures, pobles i gent que els habiten, mitjançant la investigació, conservació, educació, divulgació i cooperació amb el medi natural. BIOPARC té unes instal·lacions adequades perquè els animals es puguin desenvolupar amb un comportament natural, de tal manera que la zooimmersió dels seus visitants mostra ecosistemes complets i transmet la sensació d’estar en contacte directe amb la vida salvatge que ara està en perill i que es necessita protegir i conservar.