Fundació Empreses IQS

La Fundació Empreses IQS, fundada l'any 1958, és una fundació privada sense ànim de lucre que té com a objectiu el foment de la formació, la investigació i la relació entre l’Institut Químic de Sarrià (IQS) i el món empresarial. La Fundació Damm dóna suport econòmic a IQS i a les seves dues facultats universitàries: IQS School of Engineering i IQS School of Management. La seva finalitat és aportar suport moral i econòmic a IQS, promoure el desenvolupament corporatiu d'IQS i el programa amb el MIT, promoure el desenvolupament i manteniment de la investigació, signar convenis de cooperació en l'àmbit de la investigació i de l'ensenyament científic, químic-tècnic i de gestió d'administració d'empreses, i establir beques entre l'alumnat d'IQS.