Fundació Abadia de Montserrat 2025

Montserrat és una muntanya i parc natural únic, santuari de la Mare de Déu de Montserrat, patrona de Catalunya i monestir d’una comunitat de monjos benedictins centrada en la pregària i en el servei d'acolliment, oberta a tothom. Montserrat també és centre de cultura i de coneixement, lloc de tradició mil·lenària i lloc de peregrinació, de pau i d’oració. La Fundació Abadia de Montserrat 2025 té una doble finalitat: destinar els fons recaptats a la restauració del santuari, des d'on són oferts als pelegrins i als visitants aquells valors tan preuats de Montserrat; i col·laborar, amb una part d'aquests fons, en obres socials i d'ajuda als més necessitats davant les quals el nostre poble és especialment sensible.