Federació Catalana de Futbol

La Fundació Damm col·labora des de fa anys amb la Federació Catalana de Futbol mitjançant esdeveniments de promoció del futbol de casa nostra. En aquest sentit, l'FCF organitza la Gala Estrelles del Futbol Català, una cerimònia on es premien els millors futbolistes, entrenadors i àrbitres de Catalunya. L’any 2017, l'FCF va premiar Sergi Roberto, com a Millor jugador de futbol, Alèxia Putellas com Millor jugadora de futbol, Òscar Garcia com a Millor entrenador de futbol, o Pablo Maffeo com a Jugador amb més projecció, entre altres guardonats. La gala, que es va celebrar l’Antiga Fàbrica Damm, va comptar amb una nodrida representació de personalitats del món de l’esport i la societat catalana. A més, l'FCF organitza molts altres esdeveniments futbolístics durant l’any que també compten amb el suport de Damm. Un dels més rellevants és el partit de la Selecció Catalana Absoluta de Futbol.