Escola Universitària d’Hoteleria i Turisme CETT-UB

El CETT és un centre internacional de formació i transferència de coneixement en turisme, hoteleria i gastronomia adscrit a la Universitat de Barcelona. Després de més de 40 anys, el CETT és un referent d’excel·lència acadèmica i de serveis compromès amb el desenvolupament responsable del sector i la societat. El seu model té com a base un equip de docents i professionals amb rigor acadèmic i experiència, el desenvolupament del coneixement especialitzat en el sector, l’aprenentatge i l’experiència que proporcionen a través de les empreses del grup, l’estreta vinculació amb les persones i les empreses del sector turístic, la vocació internacional i un alumnat amb una sòlida formació. La Fundació Damm col·labora amb el CETT mitjançant el Concurs de Cuina i Restaurant, que el 2017 va celebrar la seva 22a edició i ja s’ha consolidat com un dels premis universitaris de restauració més destacats de la ciutat comtal.