Atlètic Terrassa Hockey Club

L’Atlètic va ser fundat l’any 1952, i des d’aleshores han estat moltes les fites que s’han assolit i els èxits que han acompanyat una trajectòria iniciada per un grup de jugadors d’hoquei i que amb la dedicació i esforç de moltes persones s’ha consolidat com un dels millors clubs de Catalunya. El respecte i el compromís són la seva bandera. Els valors i els principis que s’inculquen a l’Atlètic no només serveixen per a l’esport sinó també per les vides dels esportistes que formen part del club. Transmeten respecte dins i fora del camp de joc, i alhora ensenyen que treballar en equip i aprendre a comprometre’s amb quelcom important fa grans a les persones. El Consell Consultiu del Club i la Junta Directiva són els encarregats de vetllar pel bon funcionament i els encarregats de tractar els temes importants que afecten la vida del club. Des del 2006, l’Atlètic Terrassa és presidit per Josep Maria Biosca Bertran.